نوبت دوم کنکور سراسری به تعویق افتاد | ۲۱ و ۲۲ تیر ماه زمان برگزاری نوبت دوم کنکور درباره «بل ۲۱۲» (Bell ۲۱۲)، هلیکوپتر حامل رئیس جمهور + عکس اولین تبلت پوکو چه زمانی رونمایی می‌شود؟ هوش مصنوعی پلتفرم «دیوار» چطور کلاهبرداران را شناسایی می‌کند؟ بهبود شارژدهی باتری در اندروید ۱۵ تگرگ چگونه به وجود می‌آید؟ + عکس نسخه فوق پیشرفته هوش مصنوعی «جمنای لایو» با توانایی مکالمه زنده رونمایی شد شواهدی جدید از زمان عرضه گلکسی S24 FE تریلر سینماتیک بازی Assassin’s Creed Shadows منتشر شد اطلاعاتی جدید از دوربین و نمایشگر گلکسی S۲۵ کنترلر Proteus برای بازیکنان دارای معلولیت ایکس باکس رونمایی شد + مشخصات توصیه‌های ایمنی برای مقابله با آسیب‌های سیل ویدئویی جدید از حرکات حیرت‌انگیز ربات انسان‌نمایUnitree G1 | رقیب اطلس بوستون داینامیکس گوگل قابلیت جدید درک بصری را برای جمینای معرفی کرد + ویدئو برنامه‌های جدید صندوق نوآوری و شکوفایی برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان مدیرعامل ابرآروان: دلیل اختلال و کندی اخیر اینترنت ایران حملات سایبری و ناتوانی زیرساخت است تریلر جدید بازی The Rogue Prince of Persia + زمان عرضه OpenAI قابلیت‌های صوتی و تصویری جدید ChatGPT را معرفی کرد نسخه دسکتاپ ChatGPT رونمایی شد GPT-4o، مدل جدید هوش مصنوعی OpenAI، معرفی شد
سرخط خبرها

چرا آیفون ۱۵ پرو بیش‌ازحد داغ می‌کند؟

  • کد خبر: ۱۸۶۱۰۹
  • ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
چرا آیفون ۱۵ پرو بیش‌ازحد داغ می‌کند؟
از زمانی که آیفون ۱۵ پرو معرفی شد، گزارش‌های زیادی درباره داغ‌شدن بیش‌ازحد این دستگاه منتشر شده است. مینگ-چی کو، تحلیلگر معروف بازار، دلایلی را برای این اتفاق بیان کرده است.

به گزارش شهرآرانیوز -  مینگ-چی کو، تحلیلگر معروف بازار می‌گوید مشکلات داغ‌شدن سری آیفون 15 به تراشه ۳ نانومتری A۱۷ پرو مربوط نمی‌شود، بلکه این موضوع به‌دلیل تغییرات طراحی دستگاه ایجاد شده است.

تراشه A۱۷ پرو آیفون ۱۵ پرو اولین پردازنده ۳ نانومتری اپل و TSMC است. برخی کاربران ظاهراً تصور می‌کنند که این تراشه باعث شده است که دستگاه آن‌ها بیش‌ازحد گرم شود. اما حالا مینگ-چی کو می‌گوید بروز این مشکلات به‌دلیل تغییراتی است که اپل روی تیتانیوم ایجاد نموده و مدل‌های آیفون ۱۵ پرو را سبک‌تر از مدل‌های قبلی طراحی کرده است.

علت گرم‌شدن بیش‌ازحد آیفون ۱۵ پرو چیست؟

اندازه گیری دمای آیفون 15 پرو

تحلیلگر اپل در گزارشی به این موضوع اشاره می‌کند که برخی کاربران بر این باور هستند که مشکل داغ‌شدن بیش‌ازحد سری آیفون ۱۵ پرو به طراحی پیشرفته تراشه ۳ نانومتری TSMC مربوط می‌شود، درصورتی‌که واقعاً علت بروز این مشکل به تراشه ۳ نانومتری جدید ارتباطی ندارد. مینگ‌چی کو می‌گوید به‌احتمال‌زیاد علت بروز این مشکل به طراحی سیستم حرارتی دستگاه برای دستیابی به وزن سبک‌تر مربوط می‌شود. برای مثال، در موبایل جدید سطح اتلاف گرما کاهش پیدا کرده و از قاب تیتانیومی استفاده شده است که این موارد می‌تواند تأثیر منفی روی دستگاه داشته باشد و باعث بیش‌ازحد گرم‌شدن آن شود.

مینگ چی کو پیش‌بینی می‌کند که اپل می‌تواند این مشکلات را از طریق به‌روزرسانی نرم افزاری برطرف کند. اما بهینه‌سازی از این طریق محدود خواهد بود و این شرکت احتمالاً مجبور خواهد شد تا قدرت پردازنده را کاهش دهد.

اگر اپل به‌درستی به این مشکل رسیدگی نکند، این ایراد بزرگ می‌تواند بر فروش محصولات این شرکت تأثیر منفی داشته باشد.

منبع: دیجیاتو

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->